فروش سیسیکم | خرید سیسیکم | تمدید اکانت رسیور cccam

404

Not Found

The resource requested could not be found on this server!

فروش سیسیکم بین اسپورت

فروش سیسیکم بین اسپورت

آیا BeIN Sports از مناقصه منا در سری A خارج خواهد شد؟

Will BeIN Sports withdraw from the Mena tender in Serie A?

11.02.2021
به نظر می رسد پخش کننده تلویزیون پرداخت beIN Media Group به دلیل نگرانی های متعدد درباره روند مناقصه و ارتباطات لیگ با عربستان سعودی ، پیشنهاد تمدید قرارداد حقوق خود را برای فوتبال سری A ایتالیا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نخواهد داشت.

مهلت پیشنهاد برای حق پخش سری A در منطقه منا ماه گذشته به مدت دو هفته عقب افتاد و اکنون در 15 فوریه پایان می یابد. با شروع روند پیشنهاد در 15 ژانویه ، لیگ سری آ مهلت 1 فوریه را برای این حقوق صادر کرده بود که در یک بسته منطقه ای و همچنین بسته های جداگانه در هر کشور از جمله عربستان سعودی ارائه می شود. درج بسته های کشور به کشور در مناقصه منا برای beIN جذابیتی نداشت. چرا که سری A با اعلام آغاز مناقصه منا گفت که این مسابقه بر اساس رویکرد سرزمینی ساخته شده است. این امر تنش در چرخه حقوق فعلی بین beIN و سری A را به اوج خود رساند.

طی مراحل اخیر فروش حقوق منا ، لیگ برتر انگلیس با BeIN توافق کرد با یک قرارداد سه ساله جدید با ارزش 500 میلیون دلار کل منطقه را پوشش دهد. در مقابل روابط beIN با سری A پس از تصمیم لیگ برای میزبانی Supercoppa در عربستان سعودی تیره تر شد.

توافقنامه میزبانی Supercoppa ، که در مناقصه به آن اشاره شده است ، به عربستان سعودی اجازه می دهد تا سه دوره از مسابقات بین سالهای 19-2018 و 2022-23 را برگزار کند.

مولتی سیسیکم

قدرتمندترین سیسیکم ایران

ضربه بزنید
1
سوالی داشتید از پشتیبانی بپرسید !
سلام !
خرید ها از سایت بصورت کاملا انلاین است پس از خرید یک نسحه از اکانت همراه با اموزش نمایش میشود و یک نسخه دیگر ایمیل میشود
بازم سوالی داشتید پیغام بگذارید
Powered by